Strona główna
Serwis jest częścią opoka.org.pl

Zdalna pomoc techniczna

Fundacja OPOKA dla swoich klientów oferuje zdalną pomoc przy rozwiązywaniu problemów z konfiguracją lub obsługą świadczonych przez fundację usług.

Pomoc zdalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy administratora systemu, tj. w dni robocze 10:00 - 14:00.

W celu skorzystania z pomocy zdalnej należy:

  1. Pobrać darmową aplikację: get.teamviewer.com/opoka
    Po kliknięciu na powyższy link, pomimo wyświetlania komunikatu "Trwa ładowanie programu TeamViewer...",
    plik aplikacji po kilku sekundach powinien być dostępny:
    • Na dole okna przeglądarki
    • Pod ikonką znajdującą się na wysokości paska adresu przeglądarki Mozilla Firefox
  2. Uruchomić aplikację. Po uruchomieniu powinno pokazać się okno aplikacji wyglądające tak: quick-support
  3. Po uruchomieniu aplikacji skontaktować się z administratorem w celu ustalenia szczegółów pomocy technicznej i przekazania danych do zalogowania na swój komputer.