Zdalna pomoc techniczna
Fundacja OPOKA dla swoich klientów oferuje zdalną pomoc przy rozwiązywaniu problemów z konfiguracją lub obsługą świadczonych przez fundację usług.
Pomoc zdalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy administratora systemu, tj. w dni robocze 10:00 - 14:00.
W celu skorzystania z pomocy zdalnej należy:
- Pobrać darmową aplikację: get.teamviewer.com/opoka
Po kliknięciu na powyższy link, pomimo wyświetlania komunikatu "Trwa ładowanie programu TeamViewer...",
plik aplikacji po kilku sekundach powinien być dostępny:
- Na dole okna przeglądarki
- Pod ikonką znajdującą się na wysokości paska adresu przeglądarki Mozilla Firefox
- Uruchomić aplikację. Po uruchomieniu powinno pokazać się okno aplikacji wyglądające tak:
- Po uruchomieniu aplikacji skontaktować się z administratorem w celu ustalenia szczegółów pomocy technicznej i przekazania danych do zalogowania na swój komputer.